Warning: The magic method GADWP_Manager::__wakeup() must have public visibility in /customers/6/6/d/webwinkelpraktijk.nl/httpd.www/wp-content/plugins/google-analytics-dashboard-for-wp/gadwp.php on line 69 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/6/6/d/webwinkelpraktijk.nl/httpd.www/wp-content/plugins/google-analytics-dashboard-for-wp/gadwp.php:69) in /customers/6/6/d/webwinkelpraktijk.nl/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1775 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/6/6/d/webwinkelpraktijk.nl/httpd.www/wp-content/plugins/google-analytics-dashboard-for-wp/gadwp.php:69) in /customers/6/6/d/webwinkelpraktijk.nl/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1775 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/6/6/d/webwinkelpraktijk.nl/httpd.www/wp-content/plugins/google-analytics-dashboard-for-wp/gadwp.php:69) in /customers/6/6/d/webwinkelpraktijk.nl/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1775 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/6/6/d/webwinkelpraktijk.nl/httpd.www/wp-content/plugins/google-analytics-dashboard-for-wp/gadwp.php:69) in /customers/6/6/d/webwinkelpraktijk.nl/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1775 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/6/6/d/webwinkelpraktijk.nl/httpd.www/wp-content/plugins/google-analytics-dashboard-for-wp/gadwp.php:69) in /customers/6/6/d/webwinkelpraktijk.nl/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1775 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/6/6/d/webwinkelpraktijk.nl/httpd.www/wp-content/plugins/google-analytics-dashboard-for-wp/gadwp.php:69) in /customers/6/6/d/webwinkelpraktijk.nl/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1775 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/6/6/d/webwinkelpraktijk.nl/httpd.www/wp-content/plugins/google-analytics-dashboard-for-wp/gadwp.php:69) in /customers/6/6/d/webwinkelpraktijk.nl/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1775 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/6/6/d/webwinkelpraktijk.nl/httpd.www/wp-content/plugins/google-analytics-dashboard-for-wp/gadwp.php:69) in /customers/6/6/d/webwinkelpraktijk.nl/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1775 {"id":450,"date":"2018-01-31T10:52:39","date_gmt":"2018-01-31T09:52:39","guid":{"rendered":"http:\/\/www.webwinkelpraktijk.nl\/?page_id=450"},"modified":"2018-02-14T16:17:32","modified_gmt":"2018-02-14T15:17:32","slug":"marketplace-fnac-frankrijk","status":"publish","type":"page","link":"http:\/\/www.webwinkelpraktijk.nl\/marketplace-fnac-frankrijk\/","title":{"rendered":"Dossier marketplace FNAC – Frankrijk"},"content":{"rendered":"

Het opzetten, beheren en optimaliseren van een sellers account op FNAC.com<\/h1>\n

\"Fnac<\/a><\/h1>\n

Hoe zet je een verkoopaccount op bij de Franse marketplace fnac.com<\/a>? Hoe beheer je hem en hoe optimaliseer je het verkoopkanaal. Elke Marketplace heeft zijn eigen eigenaardigheden en loop je tegen andere dingen aan. Dus ik ga het proberen en dit dossier wordt op basis van mijn belevenissen bij het verkopen op de fnac Marketplace. Heb je zelf opmerkingen, vragen of tips?Laat een bericht achter<\/a> en help je vakgenoten!<\/p>\n

Foutmelding 26: Toevoegen van een product aan de FNAC marketplace catalogus (deel 1)<\/h2>\n

Tijdens het aanmaken van de API koppeling tussen Channable en de FNAC marketplace kom ik wel eens hobbels tegen. De beroerde bereikbaarheid van FNAC daargelaten is het dit keer foutmelding 26, \u201cProduct not found\u201d die mij uitdaagt.<\/p>\n

\"FNAC<\/a><\/p>\n

Terwijl ik wacht op een reactie vanuit FNAC hierover ga ik zelf ook maar even neuzen. Even in mijn sellers account gekeken hoe ik een product toevoegd. Op basis van EAN code kan je zoeken in de catalogus van FNAC. Bij mij bestond de EAN code helaas nog niet. \"FNAC<\/p>\n

Dan verwacht je na een melding dat het product niet bestaat een toelichting hoe je dat betreffende product kan toevoegen\u2026.helaas that\u2019s not the FNAC way. Ook bij \u201cHelp & recommendations\u201d en Google kunnen me in deze niet verder helpen. Dus toch maar wachten op een reactie van de klantenservice.<\/p>\n

Take away:<\/strong> Je kan alleen producten koppelen\/verkopen op FNAC als ze al bestaan in de database van FNAC. Kortom via je API een nieuw product toevoegen is niet mogelijk. \u00a0Hoe je zelf nieuwe producten aan de catalogus van FNAC toevoegd is mij vooralsnog onduidelijk.<\/p>\n

Opmerkingen, vragen of tips? Laat ze hier achter!<\/h2>\n